aPilot

  • Úvod
  • Chci aPilot!
  • Vlastnosti
  • Moduly
  • Blog
  • Ceník
  • Reference
  • O nás
  • Volná místa
  • Kontakt
  • GDPR
aPilot
menu

  • Úvod
  • Chci aPilot!
  • Vlastnosti
  • Moduly
  • Blog
  • Ceník
  • Reference
  • O nás
  • Volná místa
  • Kontakt
  • GDPR
  • +420549215474


  • aPilot
  • blog

aPilot bloguje

Google Nákupy – nová povinnost uvádět kód EAN a značku

19. únor 2016
Téma
  • Marketing

V roce 2015 začaly Google Nákupy vyžadovat kódy EAN u produktů ze seznamu vybraných značek. Od 16. května 2016 budou vyžadovat zadávání platných kódů EAN a odpovídající značky u všech nových produktů, které mají kód EAN od výrobce přiřazený.

Jako důvody k tomuto kroku Google uvádí lepší identifikaci zboží a s ní spojenou větší viditelnost produktů, lepší cílení reklamy nebo zvýšení míry konverze.

Doporučujeme tedy kód EAN a značku u všech produktů, které nabízíte přes Google Nákupy, začít doplňovat již dnes. Upozornění na položky, které je potřeba upravit, najdete v Google Merchant Center na záložce Diagnostika.

Kde vyplnit EAN a značku v aPilotu?

Pole EAN najdete na záložce obecné při editaci karty zboží. V případě, že je zde vyplněné i pole ISBN, bude ve feedu pro Google Nákupy uvedeno ISBN.

Jako značka bude ve feedu pro Google Nákupy uvedena hodnota kategorie, která byla označena jako výrobce na záložce Katalog/databáze/výrobce. Tuto hodnotu nastavíte na záložce parametry při editaci karty zboží.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Změna řazení nabídek e-shopů na Heurece

8. únor 2016
Téma
  • Marketing

Od 8. 1. 2016 upravila Heureka logiku řazení nabídek e-shopů v detailu produktu.

Heureka - nakupujte s přehledemV případě, že mají nabídky e-shopů v detailu produktu stejnou cenu, jsou dnes řazeny podle následujících kritérií:

  • košíkovost – zapojení e-shopu do Heureka Košíku
  • skladovost – skladová dostupnost produktů
  • celkové hodnocení e-shopu
  • počet uživatelských hodnocení
  • certifikát Ověřeno zákazníky
  • certifikát Autorizovaný prodejce

Dříve Heureka řadila nabídky se stejnou cenou podle toho, jak na ně uživatelé klikali (čím více prokliků, tím vyšší umístění). Aktuální systém nabízí provozovatelům e-shopů více možností, jak pozice na Heurece ovlivnit.

Co dělat pro co nejvyšší pozice na Heurece?

  1. Zvažte zapojení e-shopu do Heureka Košíku, protože zvláště ve vysoce konkurenčních segmentech by mohlo být pomyslným jazýčkem na vahách.
  2. Minimalizujte dodací dobu – nikdo dnes nechce zbytečně čekat a dostupnost zboží skladem se stává v podstatě standardem.
  3. Nabízejte kvalitní zboží a související servis, dodržujte dodací lhůty, komunikujte se zákazníky. Ti se vám potom odmění pozitivním hodnocením, což neoddělitelně souvisí s certifikátem Ověřeno zákazníky.
  4. Zkuste motivovat zákazníky k napsání recenze například ve formě drobné slevy na další nákup apod.
  5. Pokud jste prodejcem určité značky, můžete se pokusit získat certifikát Autorizovaný prodejce. Jedná se o placenou službu, kdy certifikát může uhradit značka, která také vybírá obchody, které certifikát dostanou, nebo prodejce, který doloží smlouvu o selektivní distribuci a hradí 2000 Kč měsíčně.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Omezení poboček doručení

3. únor 2016
Téma
  • Tipy a triky

U doručovacích služeb pro osobní odběr zásilek, které mají výdejní místa ve více státech, nyní můžete omezit dostupné pobočky.

Existují služby, které provozují síť vydejních míst pro osobní odběry zásilek na území více států. Typickým příkladem mohou být Uloženka nebo Zásilkovna, které mají pobočky v České republice a na Slovensku.

Z obchodních důvodů může být pro provozovatele e-shopu zajímavé nebo dokonce nutné nabízet svým zákazníkům v rámci dodacích podmínek e-shopu ne celou síť vydejních míst, ale například pouze pobočky v ČR.

Tuto možnost nyní najdete na záložce možnosti při editaci dodacích podmínek (záložka Katalog/možnosti/dodací podmínky). Pokud je v položce omezení poboček doručení vybrána možnost pouze pobočky z povolených států doručení, aPilot zákazníkovi v průběhu objednávkového procesu povolí vybrat pouze ty pobočky, které se nacházejí ve státech povolených v dodací podmínce v položce stát doručení.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Povinná úprava obchodních podmínek

8. leden 2016
Téma
  • Marketing

V prosinci minulého roku nabyla účinnosti novela zákona o ochraně spotřebitele, která přináší zcela zásadní legislativní novinku – mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.

Opatření pomůže zjednodušit a ve srovnání se soudním řízením zlevnit spory mezi obchodníkem a spotřebitelem, který bude mít možnost obrátit se s požadavkem na pomoc s vyřešením sporu na tzv. subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je pro e-shopy Česká obchodní inspekce. Ta se následně bude snažit dovést spor k vzájemné dohodě obou stran.

Provozovatelé e-shopů by této novele měli věnovat pozornost, protože jsou do 1. 2. 2016 povinni splnit zákonem danou informační povinnost a zahrnout ji do obchodních podmínek, kde je třeba jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem informovat o výše uvedené možnosti řešení sporů, a to včetně odkazu na web České obchodní inspekce (www.coi.cz).

Další informace můžete načerpat z úplného znění předpisu, případně některého z právních rozborů. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila vzorové obchodní podmínky, které jsou k dispozici zdarma a na uvedené požadavky reagují.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Ověřování platnosti slevových kupónů

5. leden 2016
Téma
  • Tipy a triky

Máte pocit, že některý z Vašich zákazníků uplatňuje neoprávněně slevové kupóny?

S rozmachem portálů, které agregují slevové kupóny a kódy, se již nemálo provozovatelů e-shopů setkalo s tím, že někteří jejich zákazníci na těchto portálech u nich získané slevové kódy sdílejí a někteří vykutálení jedinci je následně pokusí znovu použít a domáhají se slevy, přestože na ni nemají nárok.

V aPilotu nově přibyl nástroj, která umožňuje snadno a rychle zjistit, kdy a kde byl příslušný slevový kupón použit. Na záložce Katalog/slevy/kupóny najdete v přehledu uplatněných kupónů nový sloupec objednávka. Odtud se můžete jednoduše prokliknout na přehledovou stránku objednávky, v ramci níž byl daný slevový kupón uplatněn.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Informace o zpracování údajů pomocí cookies

9. prosinec 2015
Téma
  • Nové funkce

Podle legislativy EU a ČR musí provozovatel webu informovat uživatele o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies.

Podle aktuálně platných právních předpisů EU a České republiky vzniká provozovateli služby povinnost informovat uživatele o zpracování osobních údajů prostřednictvím cookies.

V rámci České republiky tedy není nutno vyžadovat aktivní souhlas uživatele před zavedením cookies, ale postačuje zobrazit mu informaci, že se tak děje, a umožnit mu to odmítnout (každý uživatel má možnost vypnout si podporu cookies v nastavení prohlížeče, případně dané cookies smazat, použít anonymní okno atp.). Bližší informace o této problematice včetně právního rozboru naleznete např. na serveru epravo.cz.

Zobrazování informace o cookies na webech na platformě aPilot

Abyste mohli využívat funkci zobrazování informací o cookies na Vašem webu, je potřeba

  1. používat verzi platformy aPilot 2.1 a vyšší (číslo verze vidíte v přihlašovacím okně aPilot vlevo dole, pokud ne, používáte starší verzi aPilota, v tom případě nás kontaktujte),
  2. nechat si od nás upravit šablony,
  3. nakonfigurovat a povolit funkci v administraci (viz níže).

Nastavení v administraci aPilota

Konfiguraci zobrazení banneru „informace o cookies“ naleznete v administraci na záložce Nastavení/možnosti/obecné.

  • informovat o cookies – zatržením políčka funkci aktivujete (výchozí stav políčka je nezatržené, tzn. funkce není aktivní)
  • text informace o cookies – přednastavený text informačního banneru, který je možno libovolně měnit, a to pro každý jazyk zvlášť
  • adresa informace o cookies – odkaz na bližší informace o ochraně osobních údajů na Vašem webu, opět pro každý jazyk zvlášť. Po vyplnění URL se textová informace v banneru doplní o aktivní odkaz „více“ směřující na zadanou adresu. Pokud adresu nevyplníte, žádný odkaz se v banneru nezobrazí.

Máte o využití této funkce zájem? Potřebujete poradit nebo něco vysvětlit? Kontaktujte nás!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Dárky k produktu na Heurece

21. listopad 2015

Štítky
  • Platba
Téma
  • Update a změny

Dejte vědět na Heuréce o dárcích nebo položkách, které nabízíte k produktu zdarma.

Heureka - nakupujte s přehledemImplementovali jsme do Heureka feedu nový tag <GIFT>, který obsahuje textový popis dárků nebo položek, které ve svém e-shopu nabízíte k danému produktu zdarma.

Limit pro délku názvu dárku je 250 znaků a v aPilotu ho můžete zadat na záložce zbožové srovnávače při editaci karty zboží. 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Milan Tuček

Propojení s Najnákup.sk

11. listopad 2015

Štítky
  • Platba
Téma
  • Nové funkce

Propojili jsme aPilot s NajNákup.sk, jedním z hlavních slovenských zbožových srovnávačů.

Najnákup.skNajNákup.sk je jedním z hlavních slovenských zbožových srovnávačů. Přestože jasnou jedničkou na tamním trhu je skupina webů Heureka.sk, registrací na NajNákup.sk získáte významný prodejní kanál s měsíční návštěvností 400–500 tisíc unikátních návštěvníků.

Pro možnost nabídky zboží přes Najnákup.sk je potřeba se na tomto zbožovém srovnávači zaregistrovat. Údaje potřebné pro propojení najdete v redakci aPilota na záložce Katalog/propojení/Najnákup.sk.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Ukončení provozu platební brány ČSOB

15. říjen 2015
Téma
  • Update a změny

K lednu 2016 ukončuje ČSOB provoz své stávající platební brány GP webpay.

K lednu 2016 banka ČSOB ukončuje provoz své stávající platební brány GP webpay. Ačkoliv své zákazníky informuje o snadnosti a bezplatnosti přechodu, platební brána je po technické stránce zcela nová a vyžaduje časově náročnou implementaci do e-shopu.

Propojení platformy aPilot s novou platební bránou ČSOB bude stát 7 500 Kč.

Nutno podotknout, že tato situace se netýká pouze platformy aPilot, ale i konkurenčních e-shopových systémů. V případě dotazů nás kontaktujte.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Tomáš Stejskal

Používáte Ověřeno zákazníky? Upravte si obchodní podmínky.

16. srpen 2015

Štítky
  • Platba
Téma
  • Tipy a triky

Při využívání služby Ověřeno zákazníky na Heuréce je obvykle na straně e-shopu nutné úpravit obchodní podmínky.

V obchodních podmínkách programu „Ověřeno zákazníky“, konkrétně v části 3. Práva a povinnosti obchodníka, odstavec 3.3. je uvedeno:

Obchodník je povinen ode dne účinnosti Smlouvy informovat Zákazníky ve smyslu § 11 odst. 1 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů (prostřednictvím obchodních podmínek, podmínek užití, kupní smlouvy nebo jiného dokumentu, jímž se řídí jeho vztah se Zákazníky) o tom, že e-mailová adresa Zákazníka, pokud sama o sobě představuje osobní údaj ve smyslu výše uvedeného předpisu, je předána Provozovateli jakožto zpracovateli osobních údajů za účelem vygenerování Dotazníku. 

Z výše uvedeného vyplývá, že pokud e-shop pomocí nějakého dokumentu (obvykle jsou tímto dokumentem obchodní podmínky) neinformuje zákazníky o předávání osobních údajů třetím stranám, je nutné tento dokument v tomto smyslu aktualizovat. 

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Milan Tuček

Záložka „zbožové srovnávače“

2. srpen 2015
Téma
  • Update a změny

Vše pro optimalizaci karty zboží pro zbožové srovnávače jsme soustředili na jednom místě.

Protože se opět rozrostl rozsah informací odesílaných z aPilota do zbožových srovnávačů, rozhodli jsme se vše pro optimalizaci karty zboží soustředit na jednom místě, a proto vznikla záložka zbožové srovnávače.

Co zde můžete nastavit?

  • Názvy produktů optimalizované pro jednotlivé srovnávače, protože někdy může být potřeba pro zbožový srovnávač použít kvůli párování produktů jiný název než chcete používat v e-shopu,
  • hodnotu tagu <GIFT> na Heuréce, který obsahuje textový popis dárků k produktu,
  • custom labels pro Zboží.cz (karty zboží se stejným textem labelu vytvoří skupinu, které půjde v budoucnu na Zboží.cz hromadně nastavit cenu za proklik),
  • viditelnost karty zboží v jednotlivých srovnávačích.

Globální nastavení propojení se zbožovými srovnávači nadále zůstává na záložce Katalog/propojení.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Zasílání obchodních podmínek s objednávkou

25. červenec 2015
Téma
  • Nové funkce

Přidali jsme do aPilota funkci, která usnadní informování zákazníků e-shopu o obchodních podmínkách platných v okamžiku provedení objednávky.

Požadavek na připojení aktuálních obchodních podmínek k e-mailu s potvrzením objednávky sice vyplývá z velmi restriktivního výkladu ustanovení nového občanského zákoníku, nicméně považujeme to za vhodné, protože z hlediska prodávajícího i kupujícího je – na rozdíl od zaslání pouhého odkazu – zcela jasné, jaké znění obchodních podmínek platilo v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

Jak provést nastavení v aPilotu?

  1. Nahrajte pomocí Průzkumníka obchodní podmínky ve formátu PDF na server.
  2. Na záložce Katalog/možnosti/dodavatel nastavte odkaz na tento soubor.

Pro každého dodavatele i pro každou jazykovou mutaci je možno nastavit odlišné obchodní podmínky.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Milan Tuček

Statistika objednávek v aPilotu

15. červenec 2015
Téma
  • Nové funkce

Přehledné informace o objednávkách provedených na e-shopu najdete nyní přímo v redakci aPilota.

Pro lepší přehled o výkonnosti e-shopu jsme přímo do aPilota implementovali statistiky objednávek. Co vše ve statistikách najdete?

  • Počet i hodnotu objednávek provedených dnes, včera, minulý týden, tento měsíc, minulý měsíc, tento rok a celkově,
  • denní průměr hodnoty objednávek v uvedeném období,
  • hodnotu stornovaných objednávek,
  • meziroční porovnání,
  • měsíční vývoj objednávek za posledních 12 měsíců.

Všechny tyto údaje jsou k dispozici pro všechny měny, ve kterých je možno v e-shopu nakupovat.

Statistiky najdete na záložce Katalog/objednavky/statistika. Pokud ne, kontaktujte nás a my Vám tuto funkcionalitu aktivujeme.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Doprava zdarma

2. červenec 2015
Téma
  • Nové funkce

Nabídněte svým zákazníkům dopravu zdarma v závislosti na tom, jaké zboží mají vloženo v košíku.

Systém aPilot nově umožnuje nabídnout Vašim zákazníkům dopravu zdarma v závislosti na tom, jaké položky mají ve svém košíku.

Jak tuto funkci používat?

  1. Na záložce obecné při editaci karty zboží zaškrtnete poštovné zdarma u těch produktů, u nichž chcete nabídnout možnost dopravy zdarma.
  2. Na záložce možnosti při nastavení dodací podmínky (ty se nastavují na záložce Katalog/možnosti/dodací podmínky) můžete následně zvolit, jestli má být doprava nabídnuta v případě, že je v košíku alespoň jedna položka nebo všechny položky se zaškrtnutým poštovným zdarma.

Samozřejmě je možné kombinovat tento způsob nastavení dopravy zdarma s cenovými nebo hmotnostními limity (např. nabídnout dopravu zdarma, pokud je v košíku alespoň jedna položka se zaškrtnutým poštovným zdarma, ale pouze u objednávek nad 1000 Kč).

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Povinnosti e-shopu

24. červen 2015
Téma
  • Tipy a triky

Každý e-shop musí dodržovat celou řadu legislativou daných povinností. Zajímá Vás, které to jsou?

Legislativa klade na provozovatele e-shopů vysoké nároky, ať už jde o zveřejňování povinných informací, práci s osobními údaji zákazníků, uzavírání smluv atd. Pokud Vás toto téma zajímá a nechcete přijít do křížku se zákonem, určitě si přečtěte článek Povinnosti e-shopu.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Poštovné podle hmotnosti zásilky

16. červen 2015
Téma
  • Nové funkce

Cenu poštovného můžete nově definovat také podle hmotnosti zboží v košíku.

Cena poštovného podle hmotnosti zboží? Díky nové funkci aPilota nic obtížného.

Jak tuto funkci používat?

  1. Na záložce obecné při editaci karty zboží zadáte u všech produktů hmotnost zboží v kilogramech (je možné použít i desetinná čísla).
  2. Na záložce možnosti při nastavení dodací podmínky (ty se nastavují na záložce Katalog/možnosti/dodací podmínky) následně jako základ poštovného zvolíte hmotnost zboží v košíku a nastavit cenu dopravy.

Navíc jsme přidali možnost omezení dodací podmínky podle hmotnosti zboží v košíku. Tato funkce najde uplatnění v případech, kdy má dopravce poskytování určité služby omezeno hmotností zásilky (např. maximálně 2 kg u služby Doporučené psaní České pošty apod.).

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Více platebních bran

7. červen 2015
Téma
  • Update a změny

Nově jsme přidali možnost nastavení více platebních bran od jednoho provozovatele.

Reagovali jsme na přání uživatelů publikačního systému aPilot a implementovali možnost napojení na více účtů u jednoho provozovatele platební brány (GoPay, GP webpay apod.). Dosud aPilot umožňoval napojení pouze jednoho účtu z každé platební brány, což způsobovalo komplikace typicky v případě GoPay, kde se obvykle pro jednotlivé měny zakládají jednotlivé účty.

Nyní je tedy problém vyřešen a aPilot umožňuje napojení na prakticky libovolné množství platebních bran.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Dominik Fiala

Propojení se službou DPD

9. duben 2015
Téma
  • Nové funkce

Novým rozšířením platformy aPilot je podpora zásilkové služby DPD, která se zaměřuje na vnitrostátní i mezinárodní expresní a zásilkovou službu. Zásilky doručují do více než 80 odběrných míst DPD ParcelShop. Propojený e-shop svým zákazníkům umožní zvolit způsob dopravy DPD na libovolné odběrné místo. Příjemce je o zásilce průběžně informován.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Zuzana Čapková

aPilot přináší nový modul Doklady

12. srpen 2014

Štítky
  • modul Doklady
Téma
  • Tipy a triky

Nový modul umožní uživatelům platformy aPilot vést správu faktur přímo v redakci. Modul tvoří doklady potřebné pro e-shop (faktura, zjednodušený daňový doklad, výzva k platbě, ...) včetně vazby na provedené objednávky a evidenci plateb. Vytvořené doklady mohou být exportovány do dalších účetních programů mimo aPilot.

Možnosti modulu 

  • přiřazování statusů (vystavený, odeslaný, zaplacený, storno, …)
  • typy faktur (zálohová, přijatá, opravená, …)
  • vytváření faktur v různých měnách
  • typ platby (hotově, dobírkou, převodem, kartou, …)
  • varianty (plnění mimo tuzemsko, přenesená daňová povinnost, …)
  • elektronický podpis na faktuře, logo společnosti
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Zuzana Čapková

Propojení se Slevomatem.cz

8. srpen 2014

Štítky
  • SEO
  • modul Katalog
  • Marketing
  • Slevové portály
  • Slevomat.cz
Téma
  • Tipy a triky

Platforma aPilot je nově propojena se slevovým portálem Slevomat.cz. Propojení přináší uživatelům platformy přehlednou správu zboží, které prodávají na Slevomatu.  

Vše funguje v několika jednoduchých krocích

Registrace a propojení
Pro prodej zboží na slevovém portálu Slevomat.cz je nutné se zapojit do programu Slevomat Partner (více informací na www.slevomat.cz/partner). Po podpisu smlouvy od Slevomatu obdržíte tzv. Partner API token, který vyplníte v redakci aPilot, čímž zajistíte komunikaci aPilota s API Slevomatu.

Založení akce
Po založení akce na Slevomatu je třeba vyplnit v redakci aPilot název akce, ID akce, ID varianty akce (údaje uvedené v administračním rozhraní Slevomatu), katalogové číslo karty zboží, které je na Slevomatu v akci a url adresu pro ověření voucherů. Tímto způsobem je možné spravovat libovolné množství akcí. 

Ověření platnosti, přidání zboží do košíku
Po zakoupení akce na Slevomatu bude zákazníkům zaslán voucher se slevovým kódem a url adresou, na které si zákazník kód voucheru ověří. Po zadání kódu zaplacené a zatím nevyužité akce  přidá aPilot zboží s nulovou cenou do košíku. Následně má zákazník možnost pokračovat v nákupu, nebo přejít do košíku a dokončit objednávku.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Zuzana Čapková
strana
  • předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • další
 

Štítky
  • bezpečnost (3)
  • Dodací podmínky (1)
  • e-mail (1)
  • Facebook (1)
  • Firmy.cz (1)
  • Google (1)
  • Heureka.cz (1)
  • Katalogy (1)
  • Marketing (1)
  • modul Doklady (1)
  • modul Kalendář (1)
  • modul Katalog (5)
  • modul Newsletter (2)
  • Obrázky (2)
  • Platba (6)
  • Platební brány (4)
  • Pohoda (1)
  • Právo (1)
  • SEO (2)
  • Slevomat.cz (1)
  • Slevové portály (1)
  • Zbožové srovnávače (2)

Téma
  • Update a změny
  • Marketing
  • Návody a postupy
  • Tipy a triky
  • Nové funkce

Pilot, v.o.s.

Šeránkova 311/4
616 00 Brno-Žabovřesky

telefon/fax: 549 215 474
mobil: 737 252 788
e-mail: web@pilot.cz


  • Facebook
  • Linkedin
  • Newsletter

Design studio Pilot

Naše grafické studio se specializuje na vytváření vizuálních stylů a prezentací větších i menších firem.

Pilot
  • Mapa serveru
  • Webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • Mapa serveru
  • Webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • © 2023 Pilot, v.o.s.