aPilot

  • Úvod
  • Chci aPilot!
  • Vlastnosti
  • Moduly
  • Blog
  • Ceník
  • Reference
  • O nás
  • Volná místa
  • Kontakt
  • GDPR
aPilot
menu

  • Úvod
  • Chci aPilot!
  • Vlastnosti
  • Moduly
  • Blog
  • Ceník
  • Reference
  • O nás
  • Volná místa
  • Kontakt
  • GDPR
  • +420737252788


  • aPilot
  • blog

aPilot bloguje

Novinky v aPilotu

29. říjen 2019
Téma
  • Update a změny

Filtrování podle státu

Provedli jsme malou, ale žádanou úpravu filtrování v modulu Uživatelé. Nyní můžete jak uživatele, tak firmy filtrovat podle státu.

Rozšířené využití recenzí z Heuréky

Umíme stahovat do aPilota recenze e-shopu z Heuréky a dále s nimi pracovat (například zobrazit v e-shopu všechny nebo pouze vybrané). Můžeme také vytvořit individuální widgety, které zobrazí vybrané recenze nebo souhrnná data. V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte.

Oblíbené položky

Přihlášený uživatel má možnost si označit produkty, které se mu líbí:

pridat-k-oblibenym-polozkam

Oblíbená položka je označena. K seznamu oblíbených položek se uživatel dostane přes odkaz na textu „Oblíbená položka“ nebo přes uživatelské menu.

oblibena-polozka

V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte (je nutná úprava šablon).

Nový vyhledávač výdejních míst Zásilkovny

Implementovali jsme nový vyhledávač výdejních míst Zásilkovny, který – budeme-li citovat Zásilkovnu samotnou – „umožňuje mnohem pohodlnější, kvalitnější, a hlavně aktuálnější výběr cílového výdejního místa zásilek". Podrobnější informace najdete v blogu Zásilkovny. V případě zájmu o nasazení na váš e-shop nás, prosím, kontaktujte.

Nový vyhledávač výdejních míst Zásilkovny

Změna v ověření plátce DPH a prodeji bez DPH při exportu

Provedli jsme změnu identifikace plátce DPH, který v případě vývozu zboží nebo služby do států EU může na e-shopu nakupovat bez DPH. Na záznamu firmy v sekci „fakturační údaje“ byly provedeny tyto úpravy:

  • původní položka „DIČ“ byla přejmenována na „identifikace plátce DPH (DIČ / IČ DPH)“,
  • vznikla nová volba „ověřený plátce DPH“ (ne/ano),
  • vznikla nová položka „identifikace plátce daně z příjmu“, pro kterou se používá na Slovensku DIČ.

Pokud chcete, aby váš zákazník ze státu EU u vás nakupoval bez DPH, musí mít vybranou volbu „ověřený plátce DPH: ano“. Tato volba není automatická a při registraci je nastavena na „ne“, takže toto ověření je potřeba provádět ručně.

Zaokrouhlování na základě platební podmínky

Abychom vyhověli aktuálním legislativním požadavkům, řešíme v aPilotu zaokrouhlování celkové částky objednávky na základě platební podmínky. Pokud se jedná o platbu v hotovosti nebo na dobírku, částku zaokrouhlujeme. Pokud se jedná o bezhotovostní platbu, částku nezaokrouhlujeme. V případě, že je e-shop napojený na účetní systém POHODA, předáváme sem na základě použité platební podmínky informaci o tom, jestli se má celková částka objednávky zaokrouhlit nebo ne.

Editace telefonu v objednávce

Nově je možné v aPilotu na detailu objednávky kromě e-mailu editovat také telefonní číslo. Vyšli jsme tak vstříc požadavkům našich klientů, kteří využívají přímou komunikaci se systémy spedičních služeb. Těm případná chyba v zadání telefonního čísla ze strany zákazníka tento export dat v mnoha případech znemožňovala.

Tag <LIST_PRICE> ve feedu pro Zboží.cz

Do obecného feedu pro Zboží.cz jsme doplnili tag <LIST_PRICE>, který obsahuje orientační doporučenou prodejní cenu v Kč včetně DPH a poplatků (tzv. MSRP – manufacturer's suggested retail price). Tato hodnota, kterou přebíráme z ceníku „doporučená cena“ ve výchozím profilu e-shopu, se může objevit také u nabídky v Dynamickém banneru Sklik ve formě přeškrtnuté původní ceny nebo z ní zde může být vypočítána procentuální sleva. Pokud váš e-shop používá feed pro Zboží.cz s individuálními úpravami, bude potřeba v případě vašeho zájmu o využítí tohoto tagu feed upravit.

Skrytí reCaptcha

Google povolil skrytí symbolu reCaptcha na webu a nahrazení tohoto poněkud nevzhledného a celkový dojem z designu kazícího prvku textovou informací Tyto stránky chrání reCAPTCHA a platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky Google. Nyní je tedy možné tuto úpravu provést i na webech postavených na platformě aPilot (je nutná úprava šablon).

Dodací adresa v případě osobního odběru

V případě, že je v nastavení dodací podmínky vybráno „zamezit vyplnění dodací adresy (automaticky vyplní adresu místem osobního odběru)“, není po zákazníkovi vyžadována dodací adresa, která je v objednávce nahrazena adresou pobočky.

Heuréka a odběr zboží na pobočkách nebo výdejních místech

Pokud umožňujete odběr zboží na interních pobočkách e-shopu nebo na výdejních místech dopravců z DepotAPI (DPD Pickup, Zásilkovna, Uloženka), můžete v aPilotu v nastavení propojení s Heurékou nastavit typ poboček / výdejních míst, případně dopravce skrze DepotAPI.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Změna způsobu měření konverzí na Zboží.cz

22. duben 2019
Téma
  • Update a změny

Od počátku dubna 2019 změnil zbožový srovnávač Zboží.cz způsobu měření konverzí. Nyní jsou k dispozici dva typy měření – omezené a standardní.

Omezený konverzní kód poskytuje pouze základní měření – informaci, že došlo k objednávce, a hodnotu objednávky. Standardní konverzní kód nabízí několik zajímavých rozšíření:

  • hodnocení od skutečných zákazníků – váš e-shop mohou hodnotit pouze lidé, kteří u vás skutečně nakoupili, čímž se vyhnete negativním anonymním recenzím,
  • více hodnocení a produktových recenzí – Zboží.cz se aktivně ptá zákazníků na hodnocení jejich nákupní zkušenosti,
  • dokonalý přehled o objednávce – víte, kolik vám Zboží.cz přivedlo zákazníků, máte přehled o jednotlivých objednávkách, zda se prodal produkt, na který zákazník na Zboží.cz kliknul, nebo jestli mu v košíku nakonec skončil jiný z produktů vaší nabídky.

V případě zájmu o využití standardního měření konverzí nás, prosím, kontaktujte. Platforma aPilot je na nové podmínky připravena, nicméně implemetace standardního konverzního kódu bude vyžadovat úpravu šablon vašeho e-shopu.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Doplňte si ceny dopravy a vyzvednutí na Zboží.cz

24. říjen 2018
Téma
  • Marketing

Zbožový srovnávač Zboží.cz má definovaný seznam podporovaných dopravců a sítí výdejních míst. Doporučujeme pro tyto služby doplnit ceny za vyzvednutí a dopravu v administračním rozhraní Zboží.cz. V opačném případě se výdejní místa nebo informace o dopravě zboží z e-shopu nebudou na Zboží.cz zobrazovat.

Kompletní návod včetně náhledů

Nastavení dopravců a výdejních míst v aPilotu a odesílání informací prostřednictvím XML feedu v tuto chvíli bohužel není možné. Zboží.cz totiž aktuálně nemá feed podporovaných služeb, který by bylo možné do aPilota načítat, takže by bylo obtížné udržovat tento seznam stále aktuální.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Zvýšení počtu souhlasů se zasláním dotazníku Ověřeno zákazníky

18. říjen 2018
Téma
  • Marketing

Heuréka 9. října 2018 oznámila, že snižuje počet recenzí potřebných pro získání certifikátu Ověřeno zákazníky, protože po zavedení GDPR se e-shopům ztížily podmínky pro získání tohoto certifkátu. Mnoho e-shopů dosahuje vysokého hodnocení, ale vzhledem k nižšímu počtu recenzí od zákazníků nemají možnost na certifikát dosáhnout.

My jsme se rozhodli jít jinou cestou a provozovatelům e-shopů na platformě aPilot pomoci už s první fází, a to získáním souhlasu zákazníka se zasláním dotazníku spokojenosti. Vyvinuli a otestovali jsme novou podobu nákupní podmínky v posledním kroku objednávky.

Původní podoba

gdpr-oz-puvodni

Nová podoba

gdpr-oz-novy

A takto nově vypadá výběr z možností:

gdpr-oz-novy-otevreny

Nová podoba nákupní podmínky dodržuje požadavek ze strany Heuréky, že tento výběr má být umožněn způsobem opt-out, a zároveň díky svému vzhledu eliminuje zaškrtnutí ze strany zákazníků, kteří bezmyšlenkovitě zatrhávájí všechny checkboxy.

Změna způsobu zobrazení této nákupní podmínky vyžaduje úpravu šablony. V případě zájmu nás, prosím, kontaktujte.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Technologický partner WinFAS

13. srpen 2018
Téma
  • Nové funkce

WinFASDíky společnému řešení pro e-shop PROFARM společnosti CHOVSERVIS a.s. jsme se stali autorizovaným technologickým partnerem pro webová řešení a e-shopy podnikového informačního systému WinFAS.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Změna EET pro platební karty od 1.3.2018

27. únor 2018
Téma
  • Update a změny

S potěšením vás informujeme, že na základě rozhodnutí Ústavního soudu ČR je k 1. březnu 2018 zrušena povinnost evidovat tržby vzniklé z online platby kartou.

Možnost evidovat trždy při všech platbách v e-shopech aPilot bude zachována.

Pokud tedy již nadále nechcete tržby z online plateb evidovat, stačí změnit nastavení platební podmínky v aPilot. V nastavení platební podmínky „platba kartou“ vypněte „platební účet“. Rádi Vám s tím pomůžeme.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Tomáš Stejskal

Bez https v adresní řádce to již dál nepůjde !!!

16. únor 2018

Štítky
  • bezpečnost
Téma
  • Tipy a triky

JIž na podzim roku 2017 jsme doporučovali zvýšit bezpečnost internetových prezentací i e-shopů. Psali jsme o změně protokolu HTTP na zabezpečený protokol HTTPS.

Od června 2018 bude prohlížeč Google Chrome všechny http stránky označovat jako „nezabezpečené“. Toto označení mnoho uživatelů odradí od návštěvy vašeho webu a půjsou raději jinam.

1-Treatment of HTTP Pages

Cena za nasazení SSL certifikátu na doménu je 2 950 Kč + DPH. K ní je potřeba připočítat cenu certifikátu, nicméně existují i kvalitní certifikáty zdarma (např. Let's Encrypt).

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Tomáš Stejskal

Platforma aPilot je opět o něco lepší, novinky z roku 2017

16. leden 2018

aPilot

Stále pracujeme, vylepšujeme a přidáváme funkce, rušíme nepoužívané. Věnujeme se také změnám externích systémů. Zbožové systémy neustále mění feedy (Zboží.cz, Heuréka, Google Nákupy, ...). Platební brány zanikají a přichází nové (ThePay, ...). Spediční firmy (PPL, DPD, GEIS, ...) vyvíjí nové portály. Stát přichází s novými povinnostmi (EET, GDPR, ...). A samozřejmě se mění chování uživatelů webů (více mobilů, málo času, sociální sítě, ...).

 

1-1001
Vývoj a změna technologií

  • Novinky ve zbožových srovnávačích.
  • Doručitelnost e-mailů se všeobecně výrazně snížila. Proto jsme do jádra systému aPilot implementovali nové technologie zasílání e-mailů.
  • Bojujeme proti SPAM z webových stránek a proto je nyní dostupná neviditelná reCAPTCHA.

2-1001
Rozšíření funkcí

  • Při importu zboží do aPilota (POHODA, MONEY, B2B, ...) se může stát, že se některé karty nezařadí do stromu a pak nejsou na e-shopu dostupné. Do modulu Katalog jsme přidali složku Nezařazeno.
  • Přidali jsme do aPilota výběr dodacích podmínek pro Google Nákupy.
  • Export adres do CSV.
  • Vlastní pohledy na výkony e-shopů.
  • Parametry pro články pro zápis hodnot, které v editaci článků nemají vlastní pole (například GPS souřadnice, UTM parametry, ...).
  • Vlastní pole pro přímé propojení aPilota se službou Ecomail.cz.
  • Nový typ připojení TEXT umožňuje ještě větší volnost v rozvržení obsahu jednotlivých stránek.
  • Nová omezení slevových kupónů na vybranou skupinu uživatelů (podle profilu katalogu) a celkovou cenu objednávky (např. nad 1000 Kč).

3-1001
Nové funkce a vlastnosti

  • Nový modul Platby slouží k evidenci provedených plateb (EET).
  • Složka private pro uložení neveřejných souborů.
  • Pro snadné naskladnění nebo vyskladnění zboží jsme přidali rozhraní příjemka / výdejka.
  • Nová dodací služba je ParcelShop společnosti GLS.
  • Automatické upomínky na neodbavené objednávky.
  • Zapojte Vaše zákazníky do internetové hry Rondo.
  • Našeptávač zboží je efektivní způsob, jak zákazníky e-shopu dostat velmi rychle tam, kam potřebují.
  • Propojení s virtuální obchodní galerií Glami je vhodné zejména na módu a módní doplňky.
  • Zboží, které již neprodáváte, nemažte, ale archivujte.


Máte zájem o některou novou funkci nebo vlastnost? Chcete zjistit více?
Napište na web@pilot.cz.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Váš tým aPilot

Platební brána ThePay

22. listopad 2017

Štítky
  • Platební brány
Téma
  • Update a změny

thepayK již tak široké nabídce platebních bran, na které aPilot umožňuje napojení, přibyla další platební brána – ThePay. Pokud byste měli zájem o napojení vašeho e-shopu na tuto bránu, kontaktujte nás, prosím, na e-mailu web@pilot.cz.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Přímé napojení na MailChimp

16. listopad 2017
Téma
  • Marketing
  • Nové funkce

MailChimpPo službě Ecomail.cz nabízí aPilot přímé propojení s další službou pro inteligentní e-mail marketing. MailChimp umožňuje správu databáze kontaktů i jednoduchou tvorbu newsletterů, jejich rozeslání a vyhodnocení.

Před propojením s aPilotem je potřeba se v MailChimpu nejprve zaregistrovat. Nastavení propojení naleznete v administraci aPilota na záložce Katalog/propojení v levém panelu v sekci Ostatní.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Omezení dopravy

6. listopad 2017
Téma
  • Nové funkce

Prodáváte ve vašem e-shopu atypické zboží (nebezpečné, křehké, nadrozměrné), které je možné odeslat pouze prostřednictvím konkrétních způsobů dopravy? Nyní je v aPilotu možno nastavit, aby v případě, že má zákazník takové zboží v košíku, mohl vybrat pouze takový způsob dopravy, který jeho přepravu umožňuje.

Jak na to?

  1. Na záložce Katalog/možnosti/dodací podmínky/omezení dopravy si vytvořte nové omezení (například Křehké zboží).
  2. V editaci dodací podmínky, která umožňuje přepravu křehkého zboží, zaškrtněte na záložce možnosti v položce omezení dopravy checkbox Křehké zboží.
  3. Na kartách zboží, které chcete posílat jako křehké, vyberte také na záložce obecné v položce dodání zboží v roletce omezení dopravy hodnotu Křehké zboží.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Rozšíření slevových kupónů

31. říjen 2017
Téma
  • Update a změny

aPilot má nové možnosti nastavení slevových kupónů.

K možnosti omezit uplatnění slevových kupónů na základě zařazení zboží do určitého statusu nově přibylo omezení podle katalogového čísla zboží a podle stromu katalogu, ve kterých je zboží zařazeno. Stále zůstává možnost omezit získání kupónu podle profilu uživatele a výše objednávky.

Nastavení skupin slevových kupónů najdete v redakci aPilota na záložce Katalog/slevy/kupóny skupiny.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Archivace karet zboží

27. říjen 2017
Téma
  • Nové funkce

V každém e-shopu občas dojde k tomu, že je nutné nějaké zboží úplně stáhnout z prodeje z důvodu ukončení výroby apod. Je sice možné takové karty zboží v aPilotu vypnout nebo smazat, nicméně z hlediska SEO je podstatně výhodnější jejich získanou autoritu nezahazovat, ale naopak využít. K tomu v aPilotu slouží funkce Archivovat.

Kartu zboží lze do archivu přesunout velmi jednoduše – kliknutím na ikonku Archivovat:

archivace

Přesunutí karty zboží do archivu má následující efekt:

  • bude dále dostupná na původní adrese, 
  • nepůjde koupit,
  • nebude nabízena v katalogu,
  • nebude dohledatelná pomocí fulltextového vyhledávání,
  • nebude odesílána do zbožových srovnávačů,
  • nebude zobrazena v mapě serveru.

Velkou výhodou je, že karty zboží v archivu lze editovat (neprojeví se pouze úpravy, které by změnily adresu karty). Je tedy možné na archivovanou kartu zboží vložit například informace o produktu, který vyprodaný produkt nahrazuje apod.

Archivace nemusí být definitivní, kartu zboží je možné z archivu stejně jednoduše – kliknutím na ikonku Archivovat – opět vyjmout a vrátit do prodeje.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

SSL certifikát – snadná cesta k zabezpečení webu

13. říjen 2017

Štítky
  • bezpečnost
Téma
  • Tipy a triky

Pokud Váš web stále běží na zastaralém protokolu HTTP, je čas to změnit a nasadit SSL certifikát. Ten slouží k zabezpečení přenosu dat mezi prohlížečem uživatele a serverem s webovou prezentací.

Kromě bezpečnějšího přenosu dat by důvodem k nasazení SSL certifikátu mělo být zvýšení důvěryhodnosti Vašeho webu. Například prohlížeč Chrome ve verzi 62 (říjen 2017) kromě nezabezpečených přihlašovacích formulářů a formulářů, přes které probíhají platby, začal upozorňovat na všechny stránky, které běží na protokolu HTTP a do kterých uživatel zadá jakékoliv údaje. Vše spěje k tomu, že jako nezabezpečené – a z pohledu uživatele tedy potenciálně nebezpečné – budou nakonec označené všechny stránky na protokolu HTTP.

Cena za nasazení SSL certifikátu na doménu je 2 950 Kč + DPH. K ní je potřeba připočítat cenu certifikátu, nicméně existují i kvalitní certifikáty zdarma (např. Let's Encrypt).

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Neviditelná reCAPTCHA

3. říjen 2017

Štítky
  • bezpečnost
Téma
  • Update a změny
  • Nové funkce

Nebaví Vás při odesílání formulářů luštění nečitelných a nesmyslných textů, abyste dokázali, že nejste robot, ale člověk? Návštěvníky Vašeho webu určitě také ne. Můžete je toho velmi snadno ušetřit – v aPilotu je dostupná neviditelná reCAPTCHA.

Takto vypadala přechozí verze reCAPTCHA, která už byla uživatelsky celkem přívětivá, nicméně stále zde byl jeden pro uživatele nadbytečný krok – kliknutí do zaškrtávacího políčka:

reCAPTCHA V2

Nyní je možné reCAPTCHA definitivně zrušit, tedy alespoň z pohledu návštěvníka webu. Veškerá detekce, jestli je člověk nebo robot, probíhá skrytě na pozadí bez jeho vědomí. Ověření si reCAPTCHA vyžádá ve výjimečných případech, kdy si není jistá, kdo se s ní vlastně pokouší komunikovat.

Neviditelná reCAPTCHA

Chcete mít neviditelnou reCAPTCHA i na svém webu? Napište nám, prosím, na web@pilot.cz. Cena za nasazení a nastavení je 1 200 Kč + DPH.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Nový typ připojení – Text

25. září 2017
Téma
  • Nové funkce

Na záložce připojení nám přibyla nová volba – Text. Tento typ připojení umožňuje ještě větší volnost v rozvržení obsahu jednotlivých stránek, protože rozšiřuje počet pozic, na které lze vložit textový blok (samozřejmě plně editovatelný pomocí wysiwyg editoru).

Připojení Text

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Propojení s Glami.cz

19. září 2017
Téma
  • Marketing

GLAMIVirtuální obchodní galerie Glami je srovnávač zboží specializovaný zejména na módu a módní doplňky, dále na doplňky do domácnosti či na zahradu. Pokud provozujete e-shop se sortimentem z těchto oblastí, může pro vás Glami být dalším zajímavým zdrojem návštěvnosti.

V případě zájmu o napojení na Glami nás, prosím, kontaktujte.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Změna technologie zasílání e-mailů aPilot

4. září 2017

Štítky
  • modul Newsletter
  • e-mail
Téma
  • Update a změny
  • Nové funkce

Doručování e-mailů se poslední dobou komplikuje. E-mailové servery jsou více a více obezřetnější ke strojově zaslaným e-mailům a snaží se všemi možnými metodami zamezit šíření spamu a podvodných zpráv, tak zvaně „utahují šrouby“. Doručitelnost e-mailů, nejen z newsletterů, ale také z objednávkových systémů se výrazně snížila. Vývojáři platformy aPilot implementovali do jádra systému nové technologie zasílání e-mailů, které tomuto problému čelí.

Výhody:

  • vyšší reputace (důvěryhodnost) zasílaných e-mailů, tudíž vyšší doručitelnost,
  • informování o nedoručených e-mailech do schránky odesílatele (tzv. bounce message, např. má příjemce plnou schránku, nebo udělal překlep při zadávání své adresy a adresa neexistuje),
  • možnost využití vlastního poštovního serveru, tudíž nezávislost na společné reputaci uživatelů platformy aPilot.

Nové technologie dávají další možnosti „tuningu“ e-mailů:

  • bounce message o přijetí nebo důvodech odmítnutí e-mailů,
  • úprava e-mailových šablon dle současných požadavků vede ke zvýšení reputace, 
  • konfigurace SPF i DKIM (digitální podpisy domény),
  • možnost využití vysoce profesionálních poštovních služeb, např. Sendgrid, pro budování vlastní reputace a získání více info o doručování e-mailů,
  • možnost využít vlastní poštovní server zákazníka.

Chcete zjistit více?
Chcete zvýšit doručitelnost Vašich newsletterů, informačních e-mailů o stavu objednávky apod?

Napište na web@pilot.cz.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Tomáš Stejskal

Dynamický remarketing

25. srpen 2017
Téma
  • Marketing

Díky remarketingu můžete zobrazovat reklamy lidem, kteří v minulosti navštívili váš web. Dynamický remarketing posouvá tento princip ještě dál – umožňuje totiž zobrazovat návštěvníkům reklamu na konkrétní produkt, který si ve vašem e-shopu prohlíželi. Ze všech remarketingových strategií bývá tou nejúčinější, proto je vhodné ji využívat.

Pokud máte e-shop na aPilotu a chcete používat dynamický remarketing v AdWords nebo na Facebooku, kontaktujte nás, prosím.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman

Vlastní pole v Ecomailu

4. srpen 2017
Téma
  • Update a změny

Pokud využíváte přímé propojení aPilota se službou Ecomail.cz, můžete nově začít používat vlastní pole, s jejichž pomocí lze kromě standardních údajů odesílat do Ecomailu i doplňující informace o kontaktu, které mohou výrazně usnadnit a vylepšit segmentaci newsletterů.

Aktuálně je možné ve vlastním poli odesílat informaci o profilu uživatele, v případě zájmu o vytvoření dalších vlastních polí nás, prosím, kontaktujte.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • E-mail
 
  • Pavel Rejman
strana
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • další
 

Štítky
  • bezpečnost (3)
  • Dodací podmínky (1)
  • e-mail (1)
  • Facebook (1)
  • Firmy.cz (1)
  • Google (1)
  • Heureka.cz (1)
  • Katalogy (1)
  • Marketing (1)
  • modul Doklady (1)
  • modul Kalendář (1)
  • modul Katalog (5)
  • modul Newsletter (2)
  • Obrázky (2)
  • Platba (6)
  • Platební brány (4)
  • Pohoda (1)
  • Právo (1)
  • SEO (2)
  • Slevomat.cz (1)
  • Slevové portály (1)
  • Zbožové srovnávače (2)

Téma
  • Update a změny
  • Marketing
  • Návody a postupy
  • Tipy a triky
  • Nové funkce

Pilot, v.o.s.

Šeránkova 311/4
616 00 Brno-Žabovřesky

mobil: 737 252 788
e-mail: studio@pilot.cz


  • Facebook
  • Linkedin
  • Newsletter

Design studio Pilot

Naše grafické studio se specializuje na vytváření vizuálních stylů a prezentací větších i menších firem.

Pilot
  • Mapa serveru
  • Webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • Mapa serveru
  • Webdesign PILOT
  • Platforma aPilot
  • © 2025 Pilot, v.o.s.